Lilla mamma

15 oktober 2009

Då var det dags…

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 09:16

Dags för lillan att komma ut och bli en del av vår familj.
Igår var hon beräknad till, men inte kom hon. Nåja, det känns rätt okej ändå, för nu vet jag att det kommer en bäbis inom 14 dagar, inte mer. Men förhoppningsvis mindre. Det blev lite lugnare nu på nått sätt, nu när hon har en deadline att hålla. Innan så gick jag och kände efter hela tiden, är det på gång nu? Eller kanske nu? Men det hjälpte inte, vad jag än gjorde, promenerade, åt pepparkakor, drack the m.m. Nu slappnar jag av, hon kommer. Hon kan faktiskt inte stanna inne där för resten av mitt liv. Även om det känns så ibland.
Inom 14 dagar så är vi tre stycken i vår lilla familj.
Det är bara 14 dagar kvar!

1 kommentar »

  1. Du är inte ensam om att vänta, men du får ju ”bära” tyngsta lasset. Det är så härligt att se dig så harmonisk och lugn. Det är ju som jag alltid sagt; ”det ordnar sig alltid”
    Kram – pappa(och en stolt blivande morfar)

    Kommentar av Richard — 16 oktober 2009 @ 17:29 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

