Lilla mamma

09 juni 2009

Att vilja men inte kunna

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 10:43

Är inte alls kul. Älsklingen lider av att inte kunna klara sig själv. Att be om hjälp för att komma till och från toaletten är inte det mest manliga man kan göra. Men ändå så måste han. Det tar på psyket…
Tur att vi ändå kan skratta ibland, tur att vi har en galen katt som hittar på det mest konstiga saker!

Lille bror kom med bilen så jag kunde handla lite, saknades en hel del, men nu är allt som det ska vara. Är det nått jag saknar nu så räcker det att cykla ner. Funderade på en kladdkaka, men så var det därmed form… Någon gång, inom snar framtid, så måste jag leta reda på mina bakformar… Dom ligger med stor sannolikhet i en kartong… i förrådet… Men där ligger också en massa andra kartonger… med en massa andra saker… Som jag också borde ta tag i… Sen…

Nu så gäller det mest att hålla gubben på gått humör! Det är en uppgift som verkligen inte är den lättaste…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

