Lilla mamma

05 juni 2009

Ut och resa!

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 19:44

Imorgon så åker jag till vår huvudstad. Det tar exakt 8 timmar från dörren till centralen. Inte så farligt, jag har trots allt tre böcker som håller mig sällskap.
På söndag ska jag jobba hela dagen från sju på morgonen till tidigast tio på kvällen. Jag och Sanna ska passa en lokal, thats it. Och få 200 kr i timmen för det. Trevligt, jobba, tjäna pengar och snacka skit en hel dag med en vän. Man kan gör sämre saker på en söndag. Vakta vallokal känns inte så ansträngande.

Älsklingen får passa sig själv, hoppas han vill följa med pappa för att titta på F1, det kan dom behöva båda två. Annars är risken stor att han sitter här och gör absolut ingenting hela dagen. För det där med att komma på saker att göra är inte hans starka sida.

Sen kommer jag hem på måndag eftermiddag igen, en snabbis i Stockholm bara 😉

Nu så ska jag packa ner några kläder som jag kan ha på mig på söndag. Det är inte det lättaste, det ska ju vara bekvämt men snyggt ändå. Funderar på kjol eller klänning, det sitter inte åt på magen i alla fall…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

