Lilla mamma

29 april 2009

Sommarbröllop?

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 08:33

Läste inne hos Silverfisken att han kommer till Sverige i sommar. Han fotar så grymt fint! Om nu bara min lilla älskling och jag kunde bestämma oss för ett datum, så kanske vi kan bli så där snyggt fotade…
Kan nog bli himla snyggt med mig i fin gravidmage… *drömmer* för just nu så känns det inte alls som om det kommer mer mage än min lilla söta fett knöl.
Jag klagar inte, inte alls, det är faktiskt så in i helvetes skönt att inte känna att man är gravid hela tiden. Knappt nått på kvällen, orkade till och med se både på CSI i måndags och House igår. Gick inte och la mig förrän halv elva! Iof så somnade jag innan huvudet landade på kudden. Men ändå! Jag var ju vaken jätte jätte sent!

Idag funderar jag på om vi inte skulle ta en skön promenad i Rausdalen… Det var tusen år sen jag var där och älsklingen har ju aldrig varit där! För det känns verkligen som högsommar, när man kan sitta med öppen dörr fast klockan inte är mer än halv tio. UNDERBART!

1 kommentar »

  1. hoppas ni gick i Råådalen. Jag har fått helvetesmassagen idag!! Ont Aj oj

    Kommentar av mamma — 29 april 2009 @ 18:48 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

