Lilla mamma

20 april 2009

Katten och cykeln

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 07:50

Felix är bra lustig.
Jag vaknar nuförtiden vid halv åtta (30 minuter + -) och om inte katten redan är vaken så hoppar han glatt upp och sträcker på sig. Följer med ut till köket, käkar sin mat när jag fixar min frukost. Sen ska jag läsa mina tidningar och bloggar då lägger han sig i fönstret eller i soffan och väntar på att jag ska bli klar. Tar det för lång tid går han in till gubbsen för att väcka honom.
Idag var jag så snäll att jag stängde dörren in till älsklingen så att Felix inte kan väcka honom. Är jag inte världens snällaste sambo!?

Solen strålar idag igen, känns som detta är den bästa våren vi har haft på hur länge som helst, var det verkligen så här vackert, varmt, underbart väder förra året?
Idag ska jag leta upp en cykel till min älskling, han fyller år om en månad och jag tänkte fixa en begagnad cykel, måla till den lite (skriva typ Gubbracer eller nått kul) så han kan börja cykla. Jo, jag ska ju hämta min cykel från mamma och pappa också, får göra det snart. Skulle ha gjort det för två månader sen…

Får se vad som händer med dagen idag…

1 kommentar »

  1. Bra med cykelpresent, du va duktig som cykla hela vägen hem! Lycka till i morgon ;), ring mig sen
    Kram Mamma

    Kommentar av mamma — 20 april 2009 @ 19:41 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

