Lilla mamma

07 april 2009

Bruna fingrar

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 08:25

Ja, för gröna blir dom i alla fall inte av att gräva gräsmatta och plantera om.
plantera

Nu står det fyra pallkragar uppställda, nu ska jag räkna ut om det är halv skugga eller inte. Solen når dom efter tre tiden på dagen. Den kyrkogårdsliknande planteringen mitt på gräset är bort grävd och om placerad till kanten av häcken i stället. *håller tummarna för att jag inte dödade alla rötter*
ByggMax kom så där lägligt med ett reklam blad om altanbygge, vi gillade deras idé.

Jo, jag hade fått för mig att det inte behövdes så mycket jord till pallkragarna, oj, va jag hade fel… 24 st 50 l säckar…
Tur att Maxi har 5 för 99! Får ta och stjäla mamma och pappas bil och ett flak, för 24 säckar är en himla massa…

Idag ska älsklingen ut och prata med en annan gubbe, om ett jobb eller vad det ska kallas. Jag fattar inte riktigt vad det går ut på men han verkar glad, än så länge… Ska bli intressant och se vad han säger när han kommer tillbaka.
Tror han får köra ner mig till stan undertiden. Kan inte sitta här hemma och bara vänta. En fika är aldrig fel 😉

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

