Lilla mamma

04 april 2009

Vår men inte?

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 08:25

Kan man ju fråga sig, det är frost i gräset när man går upp på morgonen, men när solen letar sig fram så sitter man där och svettas, jag har till och med bränt mig. Jäkligt trevligt iof så här i början av april men det är svårt att ha koll på vad det är för årstid…
Sommar? Vinter? Vår?

Nej! Så klart!
Det är ju APRILVÄDER!
Enkelt ju!

Igår vände jag lite till av gräsmattan, nu är det bara en liten bit kvar en så kan vi köpa lite/mycket grus eller nått och hitta på vad vi ska göra för uteplats. Mamma och jag var på Plantagen (det heter inte Petab längre) och köpte fina blommer, som jag säkert kommer ta dö på. Och tre kryddörter, dom hoppas jag att jag inte tar död på. De luktar ju gott! 😀

Vaknade i morse av att älsklingen skrev en lapp och gick ut. Jag var ju typ vaken och himla kissig så det var ju bara att dra sig upp och av ren nyfikenhet läsa. Är och tvättar bilen Jaha lixom, men jag hann inte mer än att börja ta på mig kläderna innan han kom in genom dörren igen.
”Nej, jag tittade på bilen och tyckte att den kunde bli lite mer smutsig innan jag tvättar den”

Ja se killar och biltvättar… Något jag aldrig kommer att förstå.
biltvätt
Bild av Tigertofflan

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

