Lilla mamma

19 mars 2009

(under)bara graviditet

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 09:41

Vårsol och mysfint väder ute
Noll energi och hittepå lusta

Dagarna kryper fram och försvinner på något märkligt sätt
Kvällarna ruggas i kanterna av spykänslor och trötthet

Varför var det ingen som sa att det är apjobbigt att vara gravid???

Min socialkompetens spolas ner i avloppet på kvällen runt nio snåret, om jag fortfarande är vaken vill säga

Dagen kortas av dom två tre timmar som jag måste sova för att kunna vara vara vaken

Inte mycket till njutningsfyllt och glädjande graviditet här inte…
Att inte älsklingen har fått krupp på mig är ett under, jag har fått krupp på mig själv…

3 kommentarer »

  1. Det värsta är att man bara har sig själv att skylla på och måste själv rycka upp sig. Livet är inte lätt, men jag tänker mycket på dig. Kram/Pappa

    Kommentar av Richard — 19 mars 2009 @ 16:30 | Svara

  2. i morgon måste du va pigg, då ska vi hänga på stan. Jag slutar 13.30 ringer då
    Puss mamma

    Kommentar av mamma — 19 mars 2009 @ 19:42 | Svara

  3. hallo, var är du??? saknar dina ord
    puss

    Kommentar av mamma — 02 april 2009 @ 10:31 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

