Lilla mamma

15 mars 2009

Ha!

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 11:12

Snacka om spännande igår. Tänk att jag och svenska folket tycker nästan lika, även om man hade kunnat byta plats på dom två översta. Men läste att det inte skiljde mer än 3500 röster, så då spelar det ju inte så stor roll.
För det är ju inte den stora finalen som gäller, eller hur?! Det är ju dessa i Sverige som är roliga, vi vet ju redan att det är vi, svenskarna, som har bäst musik, Europa är inte bra alls, dessutom fattar dom inte hur bra vi egentligen är…

Visst är det kul med den stora finalen, men inte lika kul som igår, dessa låtarna hade man ju en åsikt om redan från början.

Här i vårt lilla villaområde var det tydligen några mindre begåvade människor som tog tillfället i akt och utnyttjade festivalfebern. 20.00 igår så var det tre villa inbrott, men en granne märkte det tydligen och jagade dom. Även om han inte hann i fatt dom. Dom räknade nog inte med att det faktiskt är 6 miljoner som INTE tittar på Melodifestivalen.

Idag ska jag se om jag inte kan börja röja i min pytte lilla trädgård. Får nog åka förbi mamma och pappa och hämta lite redskap, tror inte det räcker med verktyg från verktygslådan… *hummm*

trädgårds jox
Bild från Johannas inspirerade blogg

1 kommentar »

  1. bra dag för trädgårdsarbete, redskapen finns hos Pär, jag har bara en sekatör i min redskapslåda på balkongen.
    Puss mamma

    Kommentar av mamma — 15 mars 2009 @ 11:30 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

