Lilla mamma

12 mars 2009

Wallmans och sjukt gravid…

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 09:06

Ikväll ska vi på Wallmans, vet inte vilken tid ännu…
Min kära kusin har lixom glömt att säga det, eller så har jag bara glömt att komma ihåg det…

Jag mår inte bra, igår spydde jag igen…
Kan jag inte bara få njuta lite av att vara gravid istället för att hata det? Är det för mycket begärt?

Älsklingen är orolig för att jag inte mår bra, så det blir jag som peppar upp honom med att allt är som det ska vara istället för att han tycker synd om mig… Även om det inte är en sjukdom att vara gravid så är det inte långt ifrån…

*suckar*

Är himla trött på att inte må bra…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

