Lilla mamma

07 mars 2009

Vad ska man göra?

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 10:29

Igår mådde jag skit, igen, och spydde på kvällen, igen.

Så idag är jag lite off, lite så där så att man inte vågar så mycket för tänk om man blir dålig igen?
Men nått måste vi hitta på, lilla älsklingen sitter där och är helt frustrerad med vad han har ställt till med. Även om jag försöker förklara att det inte nått som är hans fel. Mår jag skit så mår jag VERKLIGEN skit.

I alla fall… Måste hitta på nått, som inte är allt för ansträngande för det vågar jag inte. Hatar verkligen att må så dåligt… Inte mycket man kan göra så mycket åt… Men sitta och inte göra nått är inte alls kul…

Tips någon?

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

