Lilla mamma

03 mars 2009

Det vänder

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 09:34

Jag mår bättre, riktigt bra faktiskt.
Skönt som omväxling.

När illamåendet försvann (efter att jag äntligen fick spy) så var det som om jag blev en ny människa.
Även om jag fortfarande är trött och går och lägger mig nån timme på dan…

Men jag tror jag kom fram till vad det beror på.
Så här tror jag, att eftersom jag kan gå och lägga mig, så gör jag det. Jag har inget jobb jag måste gå upp till, inga saker jag måste göra som jag inte kan vänta med tills jag är piggare så sover jag en stund och blir piggare.
Känns lagom logiskt.

Älsklingen tycker i alla fall att det är skönt att jag inte går runt och ser ut som en zombi längre. Det tycker jag också… Även om det är mysbyxor och okammat hår som gäller.

Ska försöka orka med en stor handling på Maxi, det är omöjligt att skicka ut han själv, en så lång lista orkar jag inte skriva ner. För nu är det verkligen tomt, på allt.
Innan tolv borde vara en bra tid att ta det i lugn och ro, gå fram och tillbaka mellan gångarna och fundera på vad det är man saknar och behöver. Det är mitt uppdrag idag.

1 kommentar »

  1. Skönt att höra/läsa att du mår bättre. Hoppas shoppingen gick bra så ni inte svälter ihjäl… Puss/pappa

    Kommentar av Richard — 03 mars 2009 @ 20:45 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

