Lilla mamma

27 februari 2009

Att äta eller inte äta

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 09:03

Det är inte lätt att vara trött.
Inte bara trött, jag orkar ingenting.
Orkar inte titta på teve, läsa bok, sitta och prata…
Orkar inte nått…

Dessutom så vill min mun inte äta nått som är varmt och kan innehålla kött…
Eller proteiner för den delen. Försökte med kidenybönor igår, det gick inte.
Rostade mackor med marmelad, frukt, grönsaker, kräm, knäckebröd går hur bra som helst, till en viss mängd. Men inte mycket mer än det.

Så jag gissar jag är trött för att jag inte får i mig proteiner…
Idag vid lunch ringer läkaren och berättar om proverna. Får se vad han säger.
Jag är himla trött på detta nu…

Undrar om man kan typ sjösjuketabletter mot illamåendet? Så jag kan få i mig mat…

1 kommentar »

  1. stackars,stackars lilla mamman
    puss mamma

    Kommentar av mamma — 28 februari 2009 @ 20:06 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

