Lilla mamma

10 februari 2009

Ensam

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 10:35

Hemma i en hel dag, en hel natt och en halv dag…
Älsklingen ska upp på ”service” i Oslo idag och började köra sex i morse… Jag är inte avensjuk…
Så nu ska jag hålla mig sysselsatt, det står tre miljarder låder i förrådet som ska gås igenom. Det kommer att ta en himla tid. Jag hade tänkt att hämta min cykel hos mamma och pappa, men läste i tidningen att det skulle bli snöoväder i eftermiddag så jag skippar den idé. Kanske kan bjuda mamma och pappa eller bara lille bror på mat ikväll. Nått får jag ju hitta på…

Det snöade tydligen i Västragötland, älsklingen hade kört i 60 på motorvägen på vissa ställen. Han tankade nu precis och då hade vår lilla bensinslukare bara druckit 38 liter! Måste vara ett nytt rekord, mindre än en liter milen! Otroligt! Sen att det inte hade gått att gasa på hjälpte nog en del.

Får ta och tipsa er mina få men dock läsare om Abbespappa, han kör en fin grej på sin sida.
hjärta
Det är ju hjärtemånad… Trevligt att man är född in i en sån månad 😉

Nu ska jag ta tag i frukost sen blir det lådor till förbannelsen!
lådor

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

