Lilla mamma

04 februari 2009

Moln på himlen

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 10:18

moln

Jag borde vara glad för att jag fyller år, det är jag, men inte så där i hela kroppen.
Älsklingens näsblod som vägrar ge med sig skymmer… Jag tvingade honom att ringa sin läkare idag, han fick en tid på tisdag. Känns super jobbigt, alla symtom för att det har blivit värre finns där nu…

Fan, varför kan det inte bara ske ett under så att han blir bra?
Vad är det för fel med det?

Är jag bara superego som vill ha honom kvar hos mig i många långa år till… ?

Är bara så lessen och orolig just nu…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

