Lilla mamma

03 februari 2009

Födelsedags funderingar

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 11:44

Imorgon fyller jag år, 28 år, himla gammalt… Inte för att det känns så där speciellt att fylla år, nej, det har det inte gjort på länge. När slutade man tycka det var kul att fylla år? Då när man låg där i sängen och bara lyssnade, med stängda ögon för snart kommer dom och väcker en.
Jag vet, men 28 år, det är väl ingenting att fira, 30 däremot, det kommer att bli kul. Faktiskt. Även om det låter extremt gammalt. Roligare blir det när älsklingen fyller 60 nästa sommar, jag ska specialbeställa en käpp. Bara för att…
Han har himla problem, för jag önskar mig inget, eller jo det gör jag visst, men en middag, frukost på sängen och mys, det är svårt att ”köpa”. Nu ska han ner i stan, allt jag har sagt att jag vill ha är just middag, tulpaner och mys.
Himla svårt att gömma tulpaner en hel natt utan att jag ser dom… 😀

Vet ni vad han har gjort? Vi har en budget som vi försöker följa, det går ovanligt bra. Även om vi inte följer det helt exakt… Men han har sparat undan pengar för att köpa present till mig… Också vill jag inte ha nått. Snacka om att han blev besviken igår när jag sa det… Men men, tror nog inte han kan hålla sig, det är han ingen bra på. Lite spännande är det allt och se vad han hittar på.

Funderar på om jag ska ta och baka lite i eftermiddag, det var länge sen, fick ett enormt sug efter finskapinnar! SUPERDUPER mycket… Himla lätt i alla fall… Ska se om jag har allt hemma… MUMS!
Mums!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

