Lilla mamma

31 januari 2009

Festmåltid

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 11:19

Hälsade på min guddotter på sjukhuset igår, hon hade operarar polyperna och halsmandlarna, så att hon äntligen kan andas med stängd mun. Lilla gummsan, några timmar efter operationen var hon lika full med energi som vanligt.
Barnavdelningen på sjukhuset var super fin! Så mycket leksaker och kul för ungarna. Alexandra spelade spel, samtidigt som hon målade vattenfärg och puttade ner biljardbollar med en pinne. Vi blev trötta bara av titta på henne. 🙂
Hann med att baka inför idag innan vi åkte, idag ska jag först göra efterrätt, sen städa och sen förrätt och till sist huvudrätt. Jag bara älskar att laga mat som tar tid. Eftersom det är mamma, pappa och lille bror som ska komma så kan jag inte skriva vad de ska få, gör det imorgon med en betygsättning.
Det jag bakade igår var himla gott i alla fall… Man måste ju provsmaka 😉
Nu ska jag få i mig lite mat så jag orkar med allt.

Festmåltid
Såhär skulle jag vilja duka, men nu går inte det… *synd*

1 kommentar »

  1. Så gott så gott!Du är så påhittig med nya recept, kul! Trevligt att träffas som vanligt. Sov länge ,köksjobb o skoljobb. Puss

    Kommentar av mamma — 01 februari 2009 @ 12:45 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

