Lilla mamma

08 januari 2009

Vill ha musik…

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 12:13

Jag vill ha Spotify… Nu sitter jag som en barnrumpa och uppdaterar en trevlig blogg För att få tag i en inbjudan…
Har jag blivit patetisk?
Vill ju inte vara olaglig, bara lyssna på lite musik, inget annat verkar fungera.
Vill inte räkna ihop hur mycket pengar jag lagt på iTunes, men musik får jag ju.

Så nu när jag äntligen har riktigt bredband så kan jag väl få en inbjudan… *drömmer*

Men hur hinner jag uppdatera hans blogg när jag ska göra klart här hemma samtidigt? Tror inte älsklingen ser det som ett godtagbart skäl att sitta vid datorn för… ”Du har ju redan massor av musik, varför ska du ha en sån där spootty för?” Åh, ibland är 31 år inte 31 år utan ett århundrade…

Nu måste jag börja packa upp låder, och sätta upp badrumsskåp, gardiner, saker, böcker, och verkligen inte sitta här och slöa…

JAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jag har ett konto! *såååå lycklig*

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

