Lilla mamma

04 januari 2009

Hantverkaren

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 12:29

Igår la jag golv igen, men inte här hemma, lekte hantverkare hemma hos lille bror. Pappa och jag la ett jätte fint golv i hans kök. Kommer att bli snyggt som bara den, även om hela resten av den pyttelilla lägenheten såg ut som ett bombnedslag. Och då menar jag bokstavligen… Men mamma och lille bror höll på att fixa där när pappa och jag la golv. Mamma var Simon och lille bror var Thomas och jag och pappa var Dick och medhjälpare. Sen kom älsklingen och hämtade mig, han hade hämtat massor av lådor på Shurgard, så det vara bara att börja packa upp.
Jag hittade mer kaffe, kräm och KRYDDOR! Som jag har saknat dom! Dessutom mina älskade skor, nu har jag dem allihopa hemma och kan gossa med 😉
Sen kom lille bror och hjälpte mig med internet, så nu äntligen har vi lite speed… Det är himla skönt.

Idag ska vi tillbaka till vårt gamla hus och städa och göra fint. Tror inte det tar mer än några timmar, vill hinna med lite här hemma också.

Kanske ska upp till Göteborg på lördag. Älsklingens kompis kommer från Monaco och han är skyldig oss en middag… Inte mig emot säger jag…

2 kommentarer »

  1. hejhej!

    ser att du följer min blogg! kul! 🙂

    trevlig blogg du har också!

    /Sunnydee

    Kommentar av sunnydee — 04 januari 2009 @ 19:59 | Svara

  2. trevligt, trevligt. Tack för att ni finns.
    Sov gott. vi ses snart.
    puss

    Kommentar av mamma — 05 januari 2009 @ 22:58 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

