Lilla mamma

29 december 2008

Tillbaka

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 12:01

Tavlorna är uppe, gardinerna är också uppe, även om de ska strykas…
Mattor på golven, klädhängare i hallen, super fin!
Det börjar kännas skönt, hemma, lugnt.

Idag ska vi bara ta det lugnt och packa. Imorgon vid nio tiden åker vi upp till Örebro.
Det ska enligt eniro ta 5 timmar, men jag vet en bättre väg, så det kommer nog bara ta fyra och en halv timme.
Ska köra förbi mitt gamla hus, spännande att se hur det ser ut… Det var massor av år sen jag fick för mig att bli urmakare.

Ska ta med mig datorn upp, så det blir förhoppningsvis lite bloggande därifrån också. Får ju skärpa mig, det har gått lite för långt tid sen sist. Denna bloggen ska inte dö ut, jag har lovat mamma. *puss*

1 kommentar »

  1. Kör försiktigt,ta det lugnt,akta dig, gott nytt år. Vi reser utomlands i morgon. Papppa har målat o spacklat. Vi har varit på ikea alla 3. Ritat i trixat. Det blir nog fint kök tillslut.
    Puss på er
    mamma

    Kommentar av mamma — 29 december 2008 @ 22:33 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

