Lilla mamma

23 december 2008

*döende*

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 10:43

JätteförkylningenArne har slagit till och förvandlat mig till man… Dvs, jag är DÖENDE!
Allt gick fin fint i Uddevalla, två bilar fram och tillbaka, fullpackade med grejer. Inte så farlig trafik och vi kom hem i hyffsad tid.
Nu ska jag trycka i mig en massa tabletter så jag kan handla julklappar, alla julklappar… Med stört förkylning…

Jäkla tur att vi bestämde att fira jul hos mamma och pappa, för vi är inte klara, massor att göra och idag orkar jag inget mer än att kämpa med julklapparna…

Nu ska vi lämna tillbaka bilen vi hyrt och sen shoppa med alla andra som är ute i sista minuten…

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

