Lilla mamma

21 december 2008

Reser iväg

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 10:37

Snart bär det iväg till Uddevalla.
Ser ut som vi får plus grader hela vägen.
Kommer tillbaka imorgon, med en snygg frisyr och lite saker till lägenheten.
Hinner köpa julklappar till styvdottern och hennes sambo på Torp i Uddevalla.
När jag ska köpa resten vet jag inte, antagligen på julafton, Väla har väl öppet en liten stund i alla fall?!
Annars blir det inte inte mycket till klappar. Presentkort? Små lappar? Fan, jag har aldrig varit så här sen med julgrejer… Kan inte fatta att det är jul om bara tre dagar… Kan man inte flytta fram det lite bara?

Fick en massa välbehövlig hjälp igår, jag älskar min familj!
Det finns inga andra som dom! Varför är jag så lyckligt lottad? Lille bror kom med en teve och allt sånt, hjälpte till med en garderob så Älsklingen kom iväg och irrade runt hela stan. Mamma och pappa kom med lunch och pappa fixade all el i sovrummet, mamma fixade maten och plockade undan… Åh, jag behövde verkligen det…
Tack, tack, tack! Älskar er!

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

