Lilla mamma

10 december 2008

Snozze

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 08:49

Var hos min morbror och firade hans födelsedag igår. Tänk att så mycket människor får plats på så lite utrymme. Otroligt. Det som fascinerar mig är att ju mindre yta vår ”lilla” släkt har att röra sig på tillsammans desto bättre humör blir alla på. Funderat på det någon? Så jag tänkte att då kan ju vi fira jul i en hiss eller nått, så kommer alla att vara jätte glada och ha super mysigt hela julen. Nu va jag bra smart 😉

Idag hade jag ställt klockan på halv åtta, vilket bara resulterade i att jag fick snozza var nionde minut tills jag kunde frambringa tillräckligt mycket kraft för att ta mig upp. Vilket var vid nio tiden… Det som är mest absurt, Älsklingen har en speciell hörsel nivå som gör att han inte alls hör klocka, bara jag. Så när jag sakta och mycket hackigt drog mig ur sängen så låg han kvar. Men så var han inte lika vaken som mig heller när vi satte oss för att dricka kaffe heller.
Snart dags att få lite mer ordning på *hemligheterna*. Ser ut som vi kanske *håller tummarna* kan göra det ohemligt till helgen. Det är ju synd om lilla mamma, hon håller på att spricka av nyfikenhet. Satt och tjuvlyssna på mig och lillebror igår. Men tji fick hon. Det ända hon hörde var möjligtvis att jag ska hämta teven från lillebror i helgen. Den som är här är inge bra… Så det gav ju mycket… Jag är super på att hålla *hemligheter*.

Nu, stretcha, frukost, *hemligheter*.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

