Lilla mamma

09 december 2008

Morgon(pigg)

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 07:30

Kanske är lite överdrivet, men uppe halv åtta var jag i alla fall. Låste dörren efter Älsklingen och satte på lite kaffe. Inte mycket lönt att sova bort halva dan tänkte jag på ett så där vuxet och ordentligt sätt. I vilket fall som helst så är jag vaken, läst alla mina tidningar, bloggar och druckit halva koppen kaffe. Lite frukost i magen, sen en buss tur som slutar i *hemligheter*.

Får sen när han kommer tillbaka, det tar ändå minst tre timmar upp till Uddevalla, utan rusningstrafik, vilket han med stor sannolikhet kommer att fasta i inne i Göteborg. Sen tre timmar tillbaka, om han inte åker upp till Håby och skäller ut dom jävlarna. Vilken jag tror att han kommer att göra. Hoppas i alla fall.

Så om jag får lite gjort så är det inte fel, nu när jag slapp åka bil fram och tillbaka till väldigt lite nytta. Men min bil kommer hem igen! Saknar…
Bilen

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

