Lilla mamma

08 december 2008

Vatten i bilen…

Filed under: Dagbok — Sara-Johanna @ 17:36

Idag har vi varit enormt duktiga! Jag säger bara det så slipper det bli en massa *hemligheter*…

Dom ringde från verkstaden, på nått idiotiskt sätt så har Håby lyckats göra så att när man tankar så kommer det lika mycket vatten som bensin i tanken… Det var det som gjorde att bilen pajade. *svär en lång radda* Verkstads killarna trodde först att gubbsen tankat diesel i tanken och tittade efter, då kommer det hur mycket vatten som helst. Nu har dom fixat det, så han åker upp imorgon och hämtar den. Men nog ska Håby få betala 9000 +++ kr, som det kostade. Annars blir det väldigt tomt med julklappar i år. Tydligen var det inte så ovanligt att dom hade dålig bensin, men med vår bil, som blir sur som värsta kärringen om den råkar få i sig 95. Inte så konstigt att den la av bara så där.

Nu sitter jag och blir avensjuk på Älsklingens dator, fast den är hur gammal som helst. Den har ett program jag vill ha, får ta och muta lille bror att komma hit och fixa till mig…

1 kommentar »

  1. Ni ska inte ha fordon av nått slag, de går bara sönder. Använd fötterna, de håller livet ut!
    Var på x o fick positva samtal och – 1kg. Nu 7,5 kg totalt! Mamma duktig!
    Jag ska minsann ha massa hemligheter, de ska du inte heller få veta, så de så! alla andar ska jag berätta det för, men inte du, för du e dum..
    Pappa gick på möte i föreningen o bestämde lite. Jag sitter o fryser i soffan. Ska dricka kaffe o värma mig. Om du har tid ,så ring jag har nått jag vill be dig om….
    Kram Mammma

    Kommentar av mamma — 08 december 2008 @ 17:58 | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

